Mör i kroppen

Jobbade idag också och är helt mör i kroppen nu. Det är många hästar som ska ledas fram och tillbaka till hagen och boxen och många höpåsar ska fyllas och bäras ut så nu är mina fötter färdiga för dagen :P

Molly fick som lovat en vilodag. Jag gick ut till henne och tricktränade lite med mycket morotsberöm. Hon ville sen bli lite kliad på bogen men inte särskilt mycket så sen återgick hon till ätandet.

Jag satte mig en stund i gräset och bara tog det lugnt och andades ut mina irritationer över en lömsk människa och det blev faktiskt lite bättre. Det började regna efter en lite stund så då sa jag hej då till Molly och åkte hem.

Nu tänkte jag kolla på film och försöka att inte somna, hehe :)
 

Hennes öga ser lite demoniskt ut, men hon kollar bara framåt ;)




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida