Första uteritten för Beja

Idag så red vi ut med Bella & Beja och Mikaela & Maffi. Och det var Bejas första uteritt :D Hon har såklart gått i skogen förut, men nu var första gången med ryttare på ryggen. Jag är faktiskt riktigt imponerad av Bella och Beja. Beja är ju bara 4 år och hon såg ut som om hon aldrig gjort annat än detta. Jag hoppas att om jag någon gång rider in en unghäst så ska jag lyckas lika bra som Bella gjort med Beja.

Molly var lite seg i början av turen men sedan gick hon på ganska bra och på slutet så vart både hon och Beja pigga när de insåg att vi var på hemvägen :P

Jag tror att Molly kanske ska få vila imorgon och så på söndag så skulle jag gärna vilja bege oss till sjön igen för att bada :D






Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida