Hovfix

Idag har jag fortsatt mitt serietittande med 90210. En bra serie men jag kan bli lite frustrerad ibland när karaktärerna bara lyckas göra misstag på misstag, hehe :P Men det är väl själva meningen med en tv-serie.

Det blev en kort visit hos Molly idag. Mockade i hagen en stund, satte mig sedan och filosoferade lite på en sten. Tog sen in Molly och tänkte att vi skulle ta en kort ridtur men jag var lite osäker på om hon var lite svullen i sitt ena ben så jag hoppade över det och så fixade jag litegrann med hennes hovar istället. Sedan så fortsatte vi lite med gårdagen trickträning på volt och hon fattade nästan direkt idag vad jag menade och var jätteduktig :) Sedan fick hon gå ut i hagen igen, inget mer spännande än så idag.

Läste på Evelinns blogg att hon och Loni ska vara med på Sweden international horse show! Hur coolt är inte det?! Jag och min kompis pratade precis igår om att det kommer bli en ännu bätte SIHS i år för lorenzo ska ju vara med igen och några andra spännande uppträdanden. Och nu ska team Loni också vara med. Jag har följt hennes blogg i kanske ett år eller så, så jag tycker det är hur häftigt som hellst, så nu ser jag ännu mer fram imot SIHS :D

 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida