Fullt upp

Ja uppdateringen har har blivit lite lidande för jag har knappt varit inne på datorn, för ovanlighetens skull. Jag tänkte inte vara inne så länge nu heller men jag kände för att uppdatera lite :)

I går så utförde jag mitt första fotojobb :D Det var Johanna som står i samma stall som mig som ville ha bilder på sin ponny La Venza. Det gick riktigt bra och jag tror Johanna blev nöjd :) Och det är fler i stallet som verkar vara intresserade av att få sina fyrbenta vänner fotade, så kul!

Molly fick en välförtjänt vila igår :)

Idag så har jag skeppat över första lasset med grejer till pappa och så var jag där ett tag och sedan åkte jag till stallet. Mockade i hagen och sen så löslongerade jag Molly i ridhuset. Molly gick riktigt fint men det känns som om det är något litet i typ länden eller rumpan som gör att hon inte riktigt kan skjuta på med bakbenen så mycket som jag vet att hon kan. Antingen är det bara en fråga om saknaden av styrka för att skjuta på eller så är det en låsning eller liknande. Får helt enkelt fortsätta att jobba på i någon vecka till och se om det blir någon förändring.

Nu ska jag städa lite och sedan spela Pokemon :)



 
Hur snygg är inte La Venza?! :D


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida