Vad gör man när man inte kollar på serier?

Idag kollade jag färdigt på Heroes... Nu vet jag inte vad jag ska göra med livet :P Men jag provar lite andra serier som jag kollat på förut men tröttnat på i perioder så får jag se vilken jag fastnar för nu :)

Var hos Molly en stund på kvällen. Vi var i ridhuset och tränade från marken litegrann. Inget speciellt men gjorde lite slalom där Molly skulle följa efter mig med jämn bjudning genom hela och det gick bra. Sedan så började jag träna in kommando för att börja skritta på volt runt mig. Hon fattade det väldigt snabbt men hon insåg också att det var longering som var tanken och hon är ju tyvärr inte så förtjust i det så hon vart lite tjurig men det släppte när hon fick massa beröm för varenda litet steg i rätt riktning. Vi avslutade då för att det gick så bra och så började Molly tappa koncentrationen. Ska bli spännande att fortsätta med detta om några dagar :)


Så jävla snygg :D
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida