Minnet var någon annan stans

Jag har faktiskt varit lite produktiv under dagen och har både städat hemma, tvättat(fast jag kom på nu att tvätten fortfarande ligger i maskinen och måste hängas upp...), diskat och sorterat lite bland hästgrejerna. Och så har jag kollat på Heroes såklart :)

Men sen när jag satt och åt middag så ringde Kattis från stallet och undrade vart jag var. Det skulle släppas in en ny häst i stoflocken och det hade jag helt glömt bort! Så jag sa att de kunde släppa utan att jag var där och sen så åkte jag direkt mot stallet. De hade inte hunnit släppa innan jag kom dit så det blev ju bra i alla fall. Och släppet var helt lugnt, inte en enda spark utdelades och det var knappt så de ens tjöt något alls. Den nya hästen är lite äldre och har ett bra beteende och var bara lugn och gick ifrån de andra när de var för på och då tyckte de inte att hon var så jätteintressant. Så det var ju himla enkelt :D

Så Molly fick vila idag och det passade sig ganska bra så hittar vi på något imorgon :)


Ella och Ava


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida