Dagens regn

Idag har det varit plusgrader och regnat och i natt ska det bli minusgrader så att allt fryser, vilket betyder att jag kommer åka skridskor till stallet imorgon, eller hur? Haha!
 
Idag red jag i alla fall på vägen hemma och det duggade bara när jag red, så det var ju inte så farligt :) Molly var lite seg idag också, men det kändes lite som om hon stog emot för att hon tyckte att det var halt, men hon kan ha varit seg också, det är ju inte så ovanligt :P
 
Imorgon blir det förhoppningsvis nya roligare bilder! Gullan ska rida Phantasia så vi ska fota lite i snön om allt går vägen :)
Molly stirrade på något när vi skrittade fram,
så jag passade på att ta ett foto på min pälsboll
 
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida