Härlig lördag!

Idag har jag verkligen njutit av dagen! Jag släppte ut hästarna imorse, men de är ju bra tre stycken så det går på typ en kvart. Sedan så mockade jag lite, åt frukost och sedan red jag ut på en skritt-tur i skogen med Maria och Flisan.
Molly och jag har ju inte varit ute i skogen på typ en månad men Molly skötte sig bra och blev bara lite rädd för småsaker men hon höll sig ändå i skinnet :)
 
När vi ridit klart så friserade jag Mollys huvud lite också. Jag klippte av allt skägg, dels för att Molly får så fult huvud i sitt skägg och dels för att det är så krångligt när man ska knäppa nosgrimman och allt hår fastnar i spännet, så nu ser hon lite finare ut!
 
Jag glömde att ta en bild innan jag klippte så förebilden som är från igår i ridhuset är inte så bra, men den får helt enkelt duga ;) Efterbilden är lite missvisande för hon ser nästan rakad ut på bilden, men det är hon inte :P
 
Före:                                                                               Efter:
Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen, för imorgon så ska jag åka bil typ hela dagen för att Ditte ska hämta hem någon ny till stallet ;) Spännande!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida