Höstlovet är över

Höstlovet är redan slut... Eller, jag är ledig idag så, imorgon är det slut för mig :P
 
Jag har hunnit med en del under lovet, så jag känner mig ganska nöjd faktiskt :) Jag har gjort halkbana för körkortet, övnigskört en hel del och nu har jag spenderat en riktigt mysig helg hemma hos mamma. Vi har varit och shoppat, jag har varit hemma hos en kompis med middag och filmkväll och sedan så har jag bara varit slö, haha!
 
Imorgon så blir det roligt för då är det första dagen på praktiken som jag ska vara på i 15 veckor(!) :D Så jag hoppas det är en rolig arbetplats.
 
Senare idag så åker jag hem till pappa igen och då ska jag rida min fina ponny som förhoppningsvis fortfarande är lika glad som förra veckan, och så ska de vanliga stallsysslorna såklart också göras :)
 
Åhh vad jag längtar efter vintern och snön!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida