Lugn dag

Idag har det inte hänt så jättemycket. Dagen började med utsläpp och ett hemskt magont för mig så när jag var klar med utsläppet så gick jag in igen och sov. Efter det så kollade jag på Hanchen Ressle träningen, och det gick väldigt bra för alla dem som jag såg rida och det var kul att se hur de förbättrades under lektionens gång :)
 
Sedan var det mockning av alla boxar och lösdriften och efter det så red jag på utebanan i skymningen. Molly var riktigt fin idag! Hon var jämn i handen och hon gick att länga och korta med lätta hjälper, så jag är riktigt nöjd med henne :) Efter ridningen så putsade jag och oljade in remonttränset och en av sadelgjordarna, det var riktigt mysigt att stå  och putsa en stund.
 
Nu ska jag bara sitta vid datorn resten av kvällen och slappna av och njuta av det sista av helgen! Eller, jag är ju ledig på måndagar, så min helg är inte slut förens på tisdag :D
 
Åh vad jag längtar efter att snön ska komma så att det blir ljusare ute och den härliga vinteratmosfären, Jag älskar verkligen riktig vinter! :D


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida