Vildponny

Jag har märkt att Molly har blivit riktigt uttråkad och rastlös av att bara gå från boxen till hagen och sen tillbaka igen varje dag, så jag har gått lite med henne de senaste dagarna. Och det har väl gått sådär, haha!
 
Hon har fått små ryck för bilar, löv, stubbar och diverse andra saker och då har hon snurrat runt mig och sedan har vi fortsatt framåt. Men när jag har sagt till henne ordentligt så har hon blivit frustrerad och småstegrat men sen så brukar det gå bra :) Hon känns ungefär som en tickande bomb i grimskaftet :P
 
Idag så fick vi sallskap av Elin och PB, som också är halt, och gick en sväng runt det lilla området, det var trevligt :D
 
Molly känns ungefär såhär att leda:(kanske inte riktigt, men lite...)


 
 
 
 
Haha, jag älskar den här sista bilden, min fina kossa!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida