Hoppträning Pelle D.

Jag var väldigt taggad inför gårdagens hoppträning och det var lika kul som jag hade väntat mig!
 
Molly jobbade på bra och var enkel att reglera i tempot och hon blev ju såklart himla glad när hon förstod att vi skulle hoppa. Mina ben var dock inte rikigt med på att vi skulle ha korta hoppläder, jag har ju ridit i dressyrsadeln sedan förra hoppningen, så jag fick typ kramp och blev snabbt trött i musklerna, hehe! Men det gick bra under hoppningen, det var bara uppvärmningen som var lite jobbig.
 
Vi hoppade lite olika studsar och satte ihop det hela till en bana på slutet. Molly gjorde allt jättebra, lite i undertempo bara eftersom jag tycker det är ganska trevligt med det tempot, men vi måste få upp farten lite för nu går det lite väl sakta.
 
Film från träningen:
 
 
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida