Ledig helg framför mig

Idag och imorgon har jag stallfria dagar då jag åker till mamma som vanligt :) Det är både skönt med också ganska tråkigt att inte vara i stallet med Molly. Men Molly tycker nog att det är ganska najs med lite vila :)
 
Igår red jag lite lätt i ridhuset för att Molly skulle jobba igenom onsdagens dressyrlektion och inte bli stel. Hon gick fint och lugnt och verkade nöjd med ett lite lättare pass.
 
Jag köpte några begagnade saker av Ditte går också. Ett par Veredus bakskydd,(Hon hade framskydd också, men de var för stora för Molly tyvärr) Sprenger stigbyglar som får sitta på dressyrsadeln och sist ett dressyrschabrak av märket Protector. Det är tänkt att ha som tävlingschabrak :)
 
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida