Lite lov, mycket nervositet!

Jag har sportlov nu, men min lediga tid går åt att plugga körkortsteori och att vara nervös för uppkörningen.
 
Teoriprovet är i övermorgon och jag är väldigt osäker på om jag kommer klara det eller inte... Men det märker jag väl efteråt, hehe... Det kommer vara så skönt när jag lyckas ta körkort! :D 
 
Idag kom jag hem efter några dagar hästledighet hos mamma och det var lika skönt som vanligt att ta hand om min älskligshäst igen. Det är som att alla problem försvinner när jag tar hand om Molly, jag kan ju ändå inte göra något åt dem just då. Så det var väldigt skönt att rida och koncentrera mig på det en stund.
 
Molly, Ph och Skrållan hade haft sönder hagen idag (som vanligt) så Molly hade lyckats ta sig in i sjukhagen. Hon var lite öm på rumpan men hade som tur var inga sår eller svullnader och hon kändes normal när jag red.
 
Imorgon blir det teori på körskolan på dagen och hoppträning för Pelle på kvällen.
 
Bild från i lördags när jag och Gullan försökte rida ut :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida