Slö-dag

Idag har varit en riktig slödag. Jag har känt mig lite dålig så jag var hemma från praktiken både igår och idag. Men jag har fått lite gjort i alla fall. Igår så började städa mitt rum lite och idag fortsatte jag och det blev riktigt fint :) Jag har ju en liten tendens att stöka ner ganska snabbt så jag får njuta så länge det varar.
 
Igårkväll så longerade jag Molly i ridhuset och hon skötte sig ovanligt bra. Hon fick bara några små bock-och-race anfall men hon lyssnade bra när jag bad henne sakta av och efter det så jobbade hon på bra.
 
Jag ska rida lite senare idag och gå igenom övergångar, skänkelvikningar och tempoväxlingar för vi ska ju nämligen träna för Hanchen Ressle imorgon! :D Jag har aldrig tränat för henne men jag har kollat på när andra har ridit för henne och hon verkar vara en riktigt bra tränare. Alla som har ridit för henne, vad jag har hört, är nöjda efter sina lektioner. Så jag är riktigt taggad för imorgon!
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida