Härligt väder!

Både idag och igår har det varit fint väder :D Igår var det lite väl kallt, temperaturen var nästan nere på -20 grader! Idag var det bara -4, så det kändes nästan som sommar i jämförelse.
 
Jag och Molly har ridit på vägen hemma både igår och idag.(Jag försökte rida ut idag, men nedfallna träd och osäkra underlag satte stopp för det, blä!) Molly var fin igår och det kändes som om en del "spärrar" har släppt för både mig och Molly, för det gick ganska bra redan från början. Hon ställde och böjde enklare åt båda hållen än för någon vecka sedan. Samma sak idag, jag har ju känt som om vi tappat typ allt galoppjobb som vi lyckades bygga upp innan hältan, men idag så bevisade Molly motsatsen. Jag kunde korta och länga, inte supermycket, men mer än vad jag trodde. Det känns verkligen att allt finns kvar, jag behöver bara rida mer för att få fram det. Så de senaste dagarnas ridpass har gett mycket inspiritation att fortsätta jobba ännu mera!
 
Eftersom det var så fint väder idag så passade jag på att ta med mig kameran ut i stallet :)
 






 
 
 
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida