Inte mycket som händer

Det har varit ett par lugna dagar där inte så mycket har hänt, så jag har inte riktigt haft något att skriva om.
 
I tisdags så skrittade jag bara lite barbacka som en liten vila och i onsdags så blev det ridning i rihuset som vanligt. I går så försökte jag att ge mig ut i skogen men vi hann bara komma en liten bit innan jag insåg att underlaget var alldeles för dåligt för att rida på, så det var bara att vända hem och rida i ridhuset igen. Tråkigt att det ska vara så svårt att rida ut för att det har töat så mycket.
 
Idag kommer några kompisar hit och vi ska ha myskväll. Molly har fått nya skor nu på morgonen och henns motion för dagen blir att bjuda på en liten ridtur för mina vänner, så hon kommer nog inte klaga över dagens lätta pass :)
 
Molly var lite närgången idag, men fruktansvärt söt :D


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida