filmohlist

Det känns som om det enda jag gör på dagarna är att kolla på film, hehe!
 
Men jag är ute några timmar i stallet också. Igår så kom jag hem från mamma på eftermiddagen och gick ut i stallet en stund efteråt. Jag och Gullan hade planerat att jag skulle fota henne när hon red men det blev ändrade planer när vi såg att Hibbi hade ett infekterat sår på benet och benet hade också svullnat en del. Så det blev ingen fotografering igår men vi bestämde att vi skulle försöka imorgon istället då hon ska rida Ph.
 
Istället för fotografering så satt jag, Gullan  och Ditte och pratade i eftermiddagssolen, mysigt :)
 
Efter pratstunden så fick Molly en liten ridtur innehållande klättring och lite trav bredvid beteshagen. Efter framskrittningen så klattrade vi i en jättebra backe som fanns precis utanför gården i skogen. Sedan blandade vi klättringen med trav på en gräslänga bredvid hagen. Molly var lagom pigg och pustade högt när vi klättrade!
 
Idag så red jag Molly i hagen igen och hon var pigg. Hon var bara lite väl tung i handen så vi jobbade mycket på det och Molly kändes lite trött efteråt iallafall. Det känns faktiskt som om Molly inte har tappat så mycket kondition efter den ofrivilliga tre veckor långa vilan. Hon galopperar gärna på själv men det kan ju vara att hon bara är pigg också så jag vågar inte rida på för mycket ändå. Det verkar ju vara så lätt för henne att bli halt på frambenen...
 
Gammal favoritbild :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida