Ny design

Äntligen har jag bytt till en ny somrig design. 
 
Jag blev nöjd men egentligen så skulle jag vilja ha ridbilder i headern. Jag tycker det blir bättre om man ser hästen och ryttaren tillsammans i headern när man kommer in på en blogg. Förhooningsvis så ska jag och Gullan fota nya ridbilder i veckan så då kanske jag kan byta ut headern :)
 
Jag lyckades också göra en klantig tabbe med headern. Det kanske syns att det är dålig kvalite på headern och det är för att jag råkade göra den 100px för liten... Jag vet inte hur jag lyckades göra det eftersom jag använde den gamla headern som mall... Jaja, headern är ändå förhoppningsvis tillfällig så det gör inte så jättemycket :P
 
Gamla designen:
 
Nya:
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida