Rida igen :)

Igår så såg Molly äntligen hältfri ut när jag longerade henne! Så jag borstade och tränsade och begav mig ut i skogen barbacka.
 
Vi skrittade bara, förutom några travsteg som Molly självmant la in. Men vi ska ta det lite lugn innan jag vet att hon är helt bra. Det var härligt att bara sitta och åka häst igen :D
 
Idag så red vi samtidigt som Gullan och Phantasia i ridhuset. Vi skrittade fram länge och travade sedan en liten stund bara. Molly var till en början riktigt seg i traven men kom sedan igång och var ovanligt pigg. Hon kändes jämn i handen och skänkeln så jag ville inte gärna avsluta passet efter bara lite trav men det får bli så nu i några dagar... Blir spännande att se om hon är pigg eller seg imorgon, eller kanske halt igen... Vi hoppas på pigg och glad såklart! :D
 
På väg från stallet igår!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida