Snart dax för ridning.

Ska ut i stallet om en stund och rida ut med Dittes nya medryttare för att visa henne de närmaste ridvägarna. Förmodligen så ska vi klättra i grustaget. Molly skulle nog föredra att dra en galopprepa genom hela grustaget än att klättra sakta upp för en backe, haha!
 
Pay ´n Jumpen idag gick bra för Tessan och Skrållan! De fick tyvärr 4 fel när Skrållan hoppade av för sent men förutom det så gick banan galant! Skrållan verkade jättenöjd över att vara ute på tävling med mycket hästar och folk. Hon växte nog 10cm av all uppmärksamhet, haha! Kommer lite fler bilder i kväll efter jag har ridit :)
 
Förhoppningsvis så ska jag och Molly ut på Pay ´n Jump på runsten den 20:e Juli, det ser jag verkligen fram emot om Molly kan fortsätta att vara frisk och gå ner lite(mycket) i vikt :D
 
Tessan och Skrållan på framhoppningen.
 
Imorgon så ska jag rida på morgonen och sedan åka hem till mamma :) Förhoppningsvis så sover inte Molly när jag kommer ut...
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida