Fram och tillbaka

Idag har varit en riktigt fram och tillbaka-dag.
Jag började morgonen med att sätta Molly i skrittmaskinen och mocka boxen medans hon gick där. När jag var klar i stallet så gick Molly ut i hagen igen och jag gjorde mig iordning för skolan.
 
Jag körde till skolan men hittade ingen parkeringsplats någonstans så tillslut fick jag åka hem och pappa fick köra mig till skolan. Lyckligtvis har jag en snäll lärare så jag fick ingen frånvaro även fast jag kom 20 min försent.
 
Efter lektionen så hade jag nästan 3 timmar håltimme, så jag fick gå hem eftersom jag inte hade nåt busskort med mig, och det tog ca.30-40min. När jag kom hem så var det bara att byta om och skynda ut i stallet och rida Molly. Vi red ut och galopperade och Molly var superpigg som vanligt när vi galopperar ute. 
 
Efter ridturen så var det ganska okej med tid kvar eftersom jag tänkte köra ner till skolan igen till min andra lektion. Jag kokade och åt nudlar på 10 min och bestämde mig i sista stund för att åka buss till skolan för att slippa krångla med parkering. 
 
Efter lektionen så orkade jag inte vänta på bussen så jag gick hem igen, haha! Det är riktigt skönt att redan vara färdig med stallet och bara ha insläppet kvar ikväll :)
 
 I skogen idag!
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida