Snart student!

Det har varit några stressiga dagar den senaste veckan men nu har det precis släppt, så jäkla skönt!
 
Jag lämnade precis in den sista uppgiften i religionen, så det är bara två små uppgifter kvar innan allt är klart inför  studenten!! I söndags så hade vi vår studentskiva så det känns verkligen att det är när nu, bara tre veckor kvar!
 
Molly har varit lite stel de senaste dagarna men vi har jobbat på ordentligt och igår så fick vi resultat på träningen. Molly var jämn och lätt i handen i båda varven. Hon var seg men kom igång i mitten av passet. Idag är det dags för dressyrträning för Pelle och jag tror det kommer gå bra :)
 
I måndags så var jag på hööks och köpte mig ett par nya ridskor och matchande chaps på deras rea. Mina gamla skor har passerat utgångsdatumet för länge sedan kan man ju säga så det passade bra att de hade rea nu. Jag har blivit väldigt förtjust i ljusa skor och chaps, och även stövlar, sedan jag läst Saras blogg, så det blev ljust läder på de nya grejorna, jättesnyggt!
 
Idag så ska veterinären komma ut och kolla om Chindra är frisk, så jag håller verkligen tummarna för att hon är det nu! Hon har ju varit sjuk så länge nu stackarna och alla sprutor hon har fått, hon måste vara jätteöm i sin hals nu...

Nya skorna och chapsen!                                               Ute på barbckatur
 
Fuxarna delar på en drink


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida