Diverse traktorstigar

Igår blev det promenad för mig och Molly. Vi provade lite nya vägar som såg ut som gamla traktorvägar men vissa var nyare än andra om man säger så. Vi fick gå ut på en äng vid ett tilfälle där vägen tog slut och jag hoppas att det inte var en åkermark, vi höll oss i alla fall i kanten så det borde inte vara någon fara. Sedan hittade vi tillbaka till ridstigen som jag misstänkte att vi skulle göra, och så gick vi hem igen. Lagom varmt och svettigt även fast vi gick iväg vid halv åtta på kvällen...

Jag hoppas det är lite svalare ikväll för jag hade tänkt att vi skulle rida ut. Fast jag är också lite sugen på att trickträna. Får se om vi kombinerar del hela kanske :)



Bild från när vi flyttade till nya stallet
 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida