Lång dag

Jag provjobbade i ett stall idag och ska göra det imorgon igen. Det ligger precis i närheten av det stallet som Molly står i så efter jobbet så åkte jag direkt till Molly och så red vi ut med Caneebo & Brittis och Shiney & Kattis.

Molly var inte alls på humör på att rida idag och hon blev irriterad på mig redan i hagen för att jag bad henne komma med in. Men jag hade lovat Britts att rida ut med henne så nu har jag lovat Molly att hon ska få vila imorgon. Då ska jag bara muta henne med lite godisar i hagen och klia henne om hon känner för det :)

Lite kort inlägg idag men jag orkar inte redigera bilderna från ihopsläppet igår :P Släppet gick i alla fall bra även om Molly var lite tjurig och skulle gå i mellan en del.

 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida