Nöjd huggorm

Det blev en lång dag idag och nu är jag helt slut i hjärnan men så nöjd :)

Molly fick behandling i ländryggen och laser i länd och lite olika ställen på frambenen. Det visade sig tydligt under behandlingen att det var en del som släppte för Molly var riktigt bitsk imellanåt. Men hon höll sina tänder till sig själv som tur var och vi fick hålla oss utan bitmärken. Att tillägga för de som inte känner Molly är att hon aldrig bits, hon brukar bara "säga till" om jag typ kliar henne på fel ställen men hon bits inte. Men efteråt så vart hon jättenöjd och trött. Det ska bli riktigt spännande och se om vi märker någon förbättring :)

M frågade även Molly alla mina tusen frågor, hehe, och jag fick bra svar. Frågorna och svaren kommer i nya inlägg :)

 


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida