Odramatiska hästar

Vi släppte ihop en nya häst i flocken igår och det var väldigt odramatiskt. Jag som hade hoppats på massa bra galoppbilder och så fick jag typ tre roliga bilder och resten så betade de. Men jag redigerade bilderna litegrann så de blev lite mer spännande i alla fall :) Bella har även fått komma tillbaka efter några dagars bantning och sen lite senare på kvällen så fick även Lavenca komma tillbaka till flocken.

Redigeringen är inspirerad av Josäfin :)





Den vita skimmeln är nya hästen Ava, den andra skimmeln med grimma är Bella(uttalas Beja eftersom hon är spansk) och sen min fina Molly(fast hon ser ut som en mupp i översta bilden, haha!)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida