Snöö!!

Åh va jag älskar snö! :D

Även fast det tydligen ska regna bort ikväll redan...

Men jag och Molly har i alla fall hunnit med två ridturer i snön. I lördags var det ju plusgrader så när vi kom in i skogsdelen av grusvägen så smälte all snö från träden så att det var som att rida i regn. Och Molly HATAR regn. Haha, så efter en stunds motvillig ridning från Mollys sida så vände vi. När vi kom ut från skogsdelen så travade vi två korta vändor och Molly gick på jättebra. Sedan vart hon äntligen trött och avslappnad.

Igår så red vi en kort runda i skogen barbacka eftersom Mollys ena bakben var lite varmt. Molly vill först inte gå från stallet, sedan stressade hon i skogen, och när vi kom tillbaka så ville hon inte gå in i stallet igen... Ibland tror jag hon bara vill stå på stallplanen, hellst hela dagarna i ända. 

Och hon har fortfarade inte feber så jag fortsätter att hålla tummarna för att hon inte ska bli sjuk.

Om hennes ben är varmt idag också så får hon nog vila, så kanske vi tricktränar lite bara :)


Gårdagens öronvy




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida